نیمه نهایی
 
هواداران اسپانیا
برای عضو شدن در کانون هواداران اسپانیا در خبرنامه ثبت نام کنید .
چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:, :: 21:12 ::  نويسنده : امیرمحمد قاسم نژاد

 

Spain - Portugal promo (Euro 2012)
adidas

ترکیب احتمالی

پرتغال

Rui Patricio
Pereira, Pepe, Alves, Coentrao
Moutinho, Veloso, Meireles
Nani, Almeida, Ronaldo

اسپانیا


Casillas
Arbeloa, Ramos, Pique, Alba
Busquets, Alonso
Silva, Xavi, Iniesta
Torres


سایت گل- پرتغال و اسپانیا دو رقیب دیرینه در شبه جزیره ایبریا هستند و هردوی آنها این رقابتها را خیلی خوب شروع نکردند. پرتغال دراولین دیدارش در یورو2012 مغلوب آلمان شد و اسپانیا به یک تساوی مقابل ایتالیا رضایت داد
پائولو بنتو سرمربی پرتغال با وجود درگیری میان ریکاردو کوارشما و میگل لوپس در جلسه تمرینی اخیر تیمش، به موفقیت اطمینان دارد. او بعد از مصدومیت الدر پوشتیگا در بازی با جمهوری چک مجبور شده تا تغییراتی در تیمش اعمال کند و جای او را با اوگو آلمیدا یا نلسون اولیویه رای جوان پرخواهد کرد. اما انتظار می رود که سایر بازیکنان درترکیب اصلی پرتغال همان بازیکنان قبلی باشند و رونالدو با سه گلی که در 2بازی اخیر برای تیمش به ثمر رساند درترکیب ثابت خواهد بود و په په و کوئنترائو هم  در این دوئل که به نحوی می توان آن را رئال- بارسای یورو دانست حضور خواهند داشت.
 
بازیکنان اسپانیایی که در بازی یک چهارم  پایانی مقابل فرانسه به پیروزی رسیده بودند، تقریبا همان بازیکنانی هستند که قهرمانی در یورو2008 و جام جهانی 2010 را تجربه کرده اند ولی خیلی از رسانه ها، این روزها بازیهای اسپانیا را خسته کننده دانسته اند و به این نکته اشاره کرده اند که این تیم دیگر استانداردهای چند سال پیشش را ندارد. اما بیسنته دل بوسکه تحت تاثیر این انتقادات نیست و انتظار می رود تا تیمش را باترکیبی مشابه با بازیهای قبلی روانه میدان کند.
 لاروخا دردو بازی در این رقابتها، بازی را باحضور سسک فابرگاس در ترکیب تیمش و به عنوان بازیکن شماره 9 کاذب شروع کرده و فرناندو تورس هم در دو بازی دیگر در ترکیب تیم بوده تا بازی مستقیم تری را ارائه کند. هردوی آنها نیز تا به اینجا 2 دگل دراین رقابتها به ثمر رسانده اند. البته به نظر می رسد تورس برتری جزئی ای نسبت به سسک برای حضور درترکیب اصلی ماتادورها داشته باشد.

 

  آیا می دانستید؟

  • پرتغال در هر 4 دیدارش در رقابتهای یورو با ترکیب مشابهی به میدان رفته و بازی را آغاز کرده. 
  • کریس رونالدو (تصویر سمت راست) به دنبال آن است تا عنوان سومین گلزن برتر رقابتهای تاریخ یورو را مال خود کند. او درحال حاضر 6 گل دراین رقابتها زده و پشت سرمیشل پلاتینی و آلن شیرر است. 
  • آخرین باری که دو تیم با هم مواجه شدند، در نوامبر سال 2010 و در دیداری دوستانه بود که در آن بازی پرتغال با نتیجه 0-4 اسپانیا را شکست داد؛ تنها چند ماه بعد از آنکه اسپانیا در جام جهانی 2010 موفق شده بود تا بانتیجه 0-1 پرتغال را از گردونه رقابتها حذف کند.
  •  اسپانیا رکورد خوبی را در 34 دیداری که مقابل پرتغال انجام داده دارد (16 برد، 12 تساوی و 6 باخت) البته لاروخا تنها در دو بازی از 12 مصاف اخیرش مقابل سلسائو به پیروزی رسیده.
  •  ژابی الونسو در صدمین بازی ملی اش برای تیم ملی اسپانیا در دیدار با فرانسه و درمرحله یک چهارم پایانی رقابتها، دو گل برای تیم ملی کشورش به ثمر رساند.
  • اسپانیا تا به اینجا، بهترین خط دفاعی یورو را داشته و تنها یک گل دریافت کرده و دروازه اش را برای 299 دقیقه بسته نگاه داشته
  •  شاگردان بیسنته دل بوسکه این روزها از فوتبالشان لذت می برند. 5 گل از 8 گلی که آنها در یورو2012 زده اند در 30 دقیقه پایانی بازیها از راه رسیده.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان طرفداران اسپانیا و آدرس spain-fans.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1